Søgeresultat 5 resultater - flitreret på: GRUNDSKOLE, Fransk, Artikel Områder (-) GRUNDSKOLE 5 Fag (-) Fransk 5 Engelsk 3 Tysk 3 Spansk - forsøgsvalgfag 3 Dansk som andetsprog 2 Kristendomskundskab 1 Samfundsfag 1 Historie 1 Børnehaveklasse 1 Fysik/kemi 1 Billedkunst 1 Håndværk og design 1 Musik 1 Biologi 1 Modersmålsundervisning 1 Geografi 1 Natur/teknologi 1 Færdselslære 1 Dansk 1 Matematik 1 Tema Indholdstype (-) Artikel 5 Feedback i sprogfagene Denne artikel giver en introduktion til feedbackens rolle i fremmedsprogsundervisningen og kobler feedback til begrebet stilladsering. Fag: Fransk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Task i sprogundervisningenEn task er en kommunikativ problemløsningsopgave. Gennem arbejdet med task kan eleverne udvikle deres kommunikative kompetencer. Fag: Engelsk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Feedback på skriftlighed i fransk - hvorfor og hvordan?Artiklen sætter fokus på, hvorfor det er vigtigt at give feedback på elevernes skriftlige sprog og inspiration til fortsat udvikling af en motiverende, konstruktiv og fremadrettet feedback. Fag: Fransk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Brug kroppen - lær mereBevægelse gavner evnen til at forstå og huske, men forklaringen på de positive effekter er ikke enkel. Artiklen sætter fokus på Mona Have Nielsens forskning og giver ideer til faglige bevægelsesaktiviteter. Fag: Dansk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Feedback på mundtlighed i fransk - hvorfor og hvordan?Denne artikel sætter fokus på, hvorfor det er vigtigt at give feedback på elevernes mundtlige sprog i fransk og giver inspiration til, hvordan der kan gives motiverende, konstruktiv feedback og fremadrettet feedforward på elevernes mundtlige sprog. Fag: Fransk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel