Hvordan kan vi øge elevernes/kursisternes læringsudbytte i forbindelse med eksperimenter?

Nedenfor findes en række elev- og lærervejledninger, der kan anvendes i forbindelse med tematiseret forløb i kemi.

Materialet er leveret af fagkonsulent Mette Malmqvist som supplement til vejledningen for faget.

 

Om forløbene

Forløbene er placeret under det primære emne. Disse forløb er baseret på UBNU-modellen (på engelsk IBSE): Undersøgelses-Baseret Naturfags-Undervisning.

 

Siden er opdateret 27. februar 2019 af emu-redaktionen
Rettigheder:

Rettigheder

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - BY/NC/SA Navngivning / Ikkekommercielt / Del på samme vilkår. http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/dk/.
Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme
Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.