Forundersøgelse og midtvejsevaluering

Børne- og Undervisningsministeriet satte i 2018 gang i et forsøg med teknologiforståelse i folkeskolen. Forsøget skal gøre os klogere på, hvorvidt og hvordan teknologiforståelse kan blive en del af folkeskolens obligatoriske undervisning. 

På denne side findes den forundersøgelse, der er blevet udarbejdet i forbindelse med forsøget med teknologiforståelse i folkeskolen, samt midtvejsevalueringen, der samler og præsenterer de første erfaringer fra forsøget. 

Siden er opdateret 09. juni 2020 af emu-redaktionen
Rettigheder:

Rettigheder

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.