Redskab

Eksempler på LUP-beskrivelser

Som et supplement til LUP-vejledningen og til inspiration for det videre arbejde kan du her finde forskellige måder at beskrive en LUP på.

For at give skolerne frihed til at skrive ind i deres pædagogiske kontekst er der ikke fastsat en bestemt ramme med en fastlagt skabelon. Der er alene fastsat en minimumsmodel med tre overordnede indholdspunkter og korte beskrivelser som ramme for skolernes beskrivelsesarbejdet:

  • Mål for undervisningen,
  • Indhold i undervisningen.
  • Evaluering og bedømmelse.

Som et supplement til den nye LUP vejledning og til inspiration for det videre arbejde, præsenteres her forskellige måder at beskrive en LUP.

Du finder eksemplerne her.

Kreditering

Eksemplerne er udarbejdet i forbindelse med udviklings-og afprøvningsarbejde i samarbejde med seks erhvervsskoler, og fagkonsulenterne i STUK, og videre udviklet baggrund af opfølgende undersøgelse om skolernes arbejde med LUP

Siden er opdateret af emu-redaktionen
Rettigheder:

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.