Kompetenceudvikling

Gymnasiereformen omfatter nye initiativer samt mål og kræver dermed udvikling af lærernes kompetencer. Men hvordan står det til på de gymnasiale uddannelser? Bliv klogere her – og dyk ned i en række undersøgelser, rapporter og analyser, som har et forskningsbaseret fokus på kompetenceudvikling.

Vi har samlet viden – undersøgelser, analyser og forskningsresultater - til dig som er underviser eller leder på de gymnasiale uddannelser. Læs blandt andet evalueringer af følgeforskningsprogrammet, der har til formål at undersøge, hvordan gymnasiereformen implementeres.

Alle udgivelser

Siden er opdateret 14. februar 2019 af emu-redaktionen
Rettigheder:

Rettigheder

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - BY/NC/SA Navngivning / Ikkekommercielt / Del på samme vilkår. http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/dk/.
Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme
Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.