Søgeresultat 3 resultater Områder GRUNDSKOLE 3 Fag Tema Indholdstype Forskning og viden 2 Afrapportering fra udviklingsprojekt om talblindhedMed aftalen om folkeskolereformen blev det besluttet at udvikle en test til brug for at identificere elever med talblindhed. Forskning og viden (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forskning og viden Videreudviklet test er et skridt tættere på at opspore talblinde elever Videreudviklet talblindhedstest kan finde frem til elever med tegn på talblindhed, men indsatser målrettet eleverne mangler. Det viser rapport udarbejdet af Epinion og Aarhus Universitet, DPU, for BUVM. Tema: Særlige elevgrupper (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forskning og viden Matematisk forståelseHvordan skaber du en matematikundervisning, som fastholder og udvikler dine elevers faglige kunnen og engagement? Bliv klogere på undersøgelser og viden, der stiller skarpt på netop det spørgsmål. Forskning og viden (GRUNDSKOLE)