Forløb

To eksempler på forløb til dansk hhx med inddragelse af computerspil

Forslag til modulplaner for to forløb. Begge forløb inddrager computerspil i den faglige undervisning. Det ene med fokus på multimodal analyse, spilbegreber, kommunikation og digital produktion. Det andet har fagligt fokus på eksistentialisme og identitetsdannelse.

Forløbene blev præsenteret på FIP om digitale kompetencer i danskfaget på hhx foråret 2019. 

 

Kreditering

Forløbene er udarbejdet af Kim Holflod.

 

Siden er opdateret 05. marts 2019 af emu-redaktionen
Rettigheder:

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.