Trivsel og inkluderende læringsmiljøer

Hvad er afgørende eleverne, når det drejer sig om  trivsels- og læringsbarometeret? Og hvad er redskaberne til at styrke trivsel og faglighed? Dyk ned i aktuel forskning på området.

Elevernes trivsel er afgørende for deres faglige udvikling. Det samme er de læringsmiljøer, som eleverne indgår i. De undersøgelser og analyser, som findes her på siden, er til dig, som beskæftiger dig med trivsel og inkluderende læringsmiljøer på de gymnasiale uddannelser.

Læringsmiljøer

Trivsel

21. JANUAR 2019 / FORSKNING OG VIDEN

Viden Om - overgange

01. JANUAR 2018 / FORSKNING OG VIDEN

Hvordan kan vi følge LGBTI+ elevernes trivsel?

01. JANUAR 2014 / FORSKNING OG VIDEN

Overgang fra grundskolen til de gymnasiale uddannelser

28. MARTS 2019 / FORSKNING OG VIDEN

Inspiration til arbejdet med elevtrivsel

23. APRIL 2019 / FORSKNING OG VIDEN

Dialogmanual til unge dialogskabere

Siden er opdateret 23. april 2019 af emu-redaktionen
Rettigheder:

Rettigheder

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - BY/NC/SA Navngivning / Ikkekommercielt / Del på samme vilkår. http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/dk/.
Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme
Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.