Metodenotat til rapport om lærere og pædagogers oplevelse af den længere og mere varierede skoledag 2018

Notatet er et teknisk bilag til rapporten ”Lærere og pædagogers oplevelse af den længere og mere varierede skoledag i folkeskolereformens fjerde år” (VIVE 2018). Notatet dokumenterer de beregninger og tekniske analyser, der ligger bag de indeks, som anvendes i rapporten.

Faktaoplysninger

Notatet er udgivet af VIVE (Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd) i 2019.

Siden er opdateret 02. april 2019 af emu-redaktionen
Rettigheder:

Rettigheder

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.