Arrangementer
Nye virtuelle temamøder målrettet dagplejen - for dagplejeledere, konsulenter og pædagoger
Få inspiration til og nye perspektiver på jeres lokale pædagogiske arbejde med at udvikle kvaliteten i dagplejen.
Praksiskonsulenterne fra Styrelsen for Undervisning og Kvalitet inviterer i efteråret til nye virtuelle temamøder målrettet dagplejen.
Formålet med de virtuelle temamøder er, at tilbyde deltagerne inspiration til det pædagogiske arbejde med henholdsvis tilsyn, tidlig opsporing og evaluerende pædagogisk praksis. Vi lægger vægt på gensidig udveksling af viden og erfaringer på tværs af kommuner.
Indhold
Der tilbydes tre runder af virtuelle temamøder med hvert sit indhold. Det samme tema gentages formiddag og eftermiddag med henblik på mest mulig fleksibilitet for deltagerne.
Tilsyn – arbejdet med kvalitetsudvikling i praksis
Fredag den 25. september 2020 kl. 9.30-11.00 og kl. 12.30-14.00
Tidlig opsporing – fokus på forældresamarbejde og tværprofessionelt samarbejde
Tirsdag den 6. oktober 2020 kl. 9.30-11.00 og kl. 12.30-14.00
Evaluerende pædagogisk praksis – udvikling af systematik og metoder
Onsdag den 21. oktober 2020 kl. 9.30-11.00 og kl. 12.30-14.00
Tilmelding
De virtuelle temamøder foregår via Skype med et max. antal på 20 deltagere til hvert møde. Det er muligt at tilmelde sig ét eller flere møder. Du kan tilmelde dig via disse links:
Tilmeld: Tilsyn – arbejdet med kvalitetsudvikling i praksis
Tilmeld: Tidlig opsporing – fokus på forældresamarbejde og tværprofessionelt samarbejde
Tilmeld: Evaluerende pædagogisk praksis – udvikling af systematik og metoder
Hvis du har spørgsmål forud for mødet, er du velkommen til at skrive til praksiskonsulent; sine.kjaer.eriksen@stukuvm.dk
Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.