Arrangementer

Virtuelt temamøde om forældresamarbejde på tværs af kulturer

Deltag i et virtuelt temamøde i juni - og få inspiration til jeres forældresamarbejde på tværs af kulturer.

Praksiskonsulenterne fra Styrelsen for Undervisning og Kvalitet inviterer til virtuelt temamøde om forældresamarbejde på tværs af kulturer – målrettet dagplejere, pædagogisk personale og ledere

 

Formål

Formålet med det virtuelle temamøde er at inspirere og understøtte jeres arbejde med det inkluderende forældresamarbejde, samt give jer mulighed for at erfaringsudveksle på tværs af kommuner.

 

Indhold

Mødet vil være en blanding af korte oplæg og dialoger med rig mulighed for erfaringsudveksling på tværs af kommuner.

I vores oplæg kommer vi omkring emnerne:

  • Hvordan inddrager vi en mangfoldig forældregruppe i et tillidsfuldt samarbejde?
  • Hvad kan være på spil, når vi møder børns udfordringer i lyset af deres kulturelle baggrund?
  • Hvordan kan vores ofte indforståede tilgang påvirke samarbejdet med forældrene?
  • Hvordan taler vi med forældre, og hvilke nye måder kan vi gøre det på?
  • Hvilke gode erfaringer har vi med åben dialog- også når vi skal tale om det, der er svært?

 

Tidspunkt

Temamødet foregår 22. juni 2021 kl. 15.30-17.00

 

Tilmelding

Det virtuelle temamøder foregår via Skype

Du kan tilmelde dig via Conference Manager

Tilmeldingsfrist er den 18. juni. 2021. Du vil efter din tilmelding modtage en kalenderinvitation til mødet med praktisk information om din deltagelse i det virtuelle møde.

 

Hvis du har spørgsmål forud for mødet, er du velkommen til at skrive til praksiskonsulent jeanette.serve.brunghart@stukuvm.dk

Siden er opdateret af emu-redaktionen
Rettigheder:

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.