Konferencer og møder

Skal vi lege? Virtuelle temamøder om leg – for pædagogisk personale

Deltag i virtuelt temamøde den 19. eller 27. maj 2021 og få viden om og inspiration til det pædagogiske arbejde med leg i jeres dagtilbud.

Praksiskonsulenterne fra Styrelsen for Undervisning og Kvalitet inviterer til nye virtuelle temamøder - målrettet pædagogisk personale i dagpleje, vuggestue og børnehave.

 

Formål

Formålet med de virtuelle temamøder er at inspirere og understøtte jeres pædagogiske arbejde med legen, samt give jer mulighed for at udveksle erfaringer med legepraksis på tværs af dagtilbud og kommuner.

 

Indhold

Leg er børns måde at være i verden på. Børn leger for sjov og for alvor. De leger ikke for at lære, men de lærer, og de udvikler sig, når de leger. Det er pædagogisk personales ansvar at sikre, at alle børn kan engagere sig i og få erfaringer med leg.

På temamødet vil praksiskonsulenterne præsentere viden om leg. Efter oplægget vil der være mulighed for at udveksle viden og erfaringer på tværs af dagtilbud og kommuner.

 

Tidspunkt

Vi tilbyder temamøder:

  • Den 19. maj 2021 kl. 15.30-17.00
  • Den 27. maj 2021 kl. 15.30-17.00

 

Tilmelding

De virtuelle temamøder foregår via Skype med et max. antal på 30 deltagere til hvert møde. Du kan tilmelde dig via dette link:

Tilmeldingsfrist er den 17. maj 2021.

Du vil efter din tilmelding modtage en mail med praktisk information om din deltagelse i det virtuelle møde samt en kalenderindkaldelse til mødet.

 

Hvis du har spørgsmål forud for mødet, er du velkommen til at skrive til praksiskonsulent sine.kjaer.eriksen@stukuvm.dk

 

Siden er opdateret 21. maj 2021 af emu-redaktionen
Rettigheder:

Tekstindholdet på denne side må bruges under følgende Creative Commons-licens - CC/BY/NC/SA Kreditering/Ikke kommerciel/Deling på samme vilkår. Creative Commons-licensen gælder kun for denne side, ikke for sider, der måtte henvises til fra denne side.
Billeder, videoer, podcasts og andre medier og filer på siden er underlagt almindelig ophavsret og kan ikke anvendes under samme Creative Commons-licens som sidens tekstindhold.